Overslaan en naar de inhoud gaan

Gesnoven, Kate Moss? Opzouten!

Dat een Amerikaans bedrijf Kate Moss als reclameidool de wacht zou aanzeggen na een bekentenis over cocaïnegebruik kun je verwachten,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat een Amerikaans bedrijf Kate Moss als reclameidool de wacht zou aanzeggen na een bekentenis over cocaïnegebruik kun je verwachten, maar van een Zweeds modehuis niet. In eerste instantie schreven media nog dat Kate Moss mocht blijven na haar bekentenis in de Daily Mirror over cocaïnegebruik, nu laat Hennes & Mauritz .

related partner content for mobile comes here

Vorige week nog maakte Moss haar excuses H&M's marketingdirecteur Jorge Andersson tijdens een bijeenkomst in New York, maar nu wordt en druk de Zweden toch te veel. Struikelblok is volgens het bedrijf de actieve inzet van voor campagnes tegen drugsgebruik.

Ondertussen werd ook nog bekend dat ze zich veroorloofde met haar vriendinnen Sadie Frost en Davina Taylor, alsmede triootjes met Frost en haar ex, Jude Law. Kortom, de gewone dingen voor sterren die alles hebben en snakken naar een echt leven. Maar H&M dacht er ineens toch anders over.

Moss' andere opdrachtgevers, met name make-up merk Rimmel en de mode- en parfummerken Burberry, Chanel en Dior, zwijgen nog over de uitspattingen van Moss. Bij H&M krijgt ze overigens wel een tweede kans volgens de woordvoerster.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in