Overslaan en naar de inhoud gaan

Agency Day, wie is de Mol?

Er was al flink wat ophef in de marketing en communicatiewereld over de Scan Agency Day. Wel of niet gaan? Nog 1,5 maand en dan is het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er was al flink wat ophef in de marketing en communicatiewereld over de . Wel of niet gaan? Nog 1,5 maand en dan is het zover.

related partner content for mobile comes here

Als we mogen geloven komen er zeer veel bureaus hun zegje doen. Maar adverteerders die langskomen zijn niet bekend. En die worden dat ook niet want, zoals Scan zegt op hun site; "Vanzelfsprekend is uw deelname vertrouwelijk en zullen daarover geen openbare mededelingen worden gedaan."

Of deze dag dus een Top of Flop was zullen we nooit weten, tenzij we er heen gaan. Welke Molblog-lezer (of schrijver) is de Mol voor deze dag? Ik stel voor dat TvM of een gulle MolBlog adverteerder (ABN?) zich als sponsor opwerpt!

(Ben ook benieuwd of ook een kijkje gaat nemen...)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in