Overslaan en naar de inhoud gaan

Philip Morris stapt uit brancheorganisatie

Philip Morris is uit de belangenorganisatie van sigarettenfabrikanten gestapt, zo heeft Willem Jan Roelofs van de Stichting Sigaretten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

“Philip Morris volgt zijn eigen weg.' De onderneming had bezwaar tegen een proef om sigaretten te verkopen bij de winkels van de Free Record Shop.

related partner content for mobile comes here

Tegen dagblad Trouw zei een woordvoerster van Philip Morris dat er veel jongeren bij deze winkels komen. “Ons beleid is dat we geen sigaretten willen verkopen aan jeugdigen.'

Zonder marktleider Philip Morris bestaat de belangenorganisatie uit BAT (British American Tobacco), Japan Tobacco, Imperial Tobacco en Gallaher.

Philip Morris wil nu zelf samenwerking zoeken met bijvoorbeeld overheidsinstellingen om voorlichting te geven over “onze producten en de schadelijke effecten van roken'. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in