Overslaan en naar de inhoud gaan

Corporate campagne Delta Lloyd Groep

Delta Lloyd Groep is een corporate campagne gestart om haar ‘reputatie als integere en betrouwbare financiële dienstverlener’ verder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meer bekendheid en meer statuur zijn voor het concern voorwaarde voor verdere groei. De campagne is met name gericht op financiële beslissers en opinieleiders binnen de financiële wereld, overheid, politiek en journalistiek in Nederland.
Delta Lloyd Groep bespreekt de keuzes en dilemma’s die zij tegenkomt en wil aantonen dat ze op een open en verantwoorde manier zaken doet.

related partner content for mobile comes here

Proof Communication ontwikkelde de campagne die verschijnt in dagbladen en opinie- en vakbladen. De campagne loopt ten minste tot eind volgend jaar en in 2006 worden ook radio en online ingezet.

Delta Lloyd Groep is de organisatie achter Delta Lloyd, Ohra en ABN Amro Verzekeringen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in