Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee nieuwe titels voor babyboomers

De advertentiemarkt voor print is nog niet hersteld en de vraag is of dat ooit nog gebeurt, maar de titels steken de kop op als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De oogst van vandaag:

related partner content for mobile comes here

Op 19 september ziet het blad Cheerz het licht.

De uitgever: 'Achter gaat een heel platform schuil met een internetpagina, activiteitenprogramma en ook een tv-programma op zondagmiddag op RTL4.'

Cheerz richt zich op mensen tussen de 45 en 65 jaar. 'Onze doelgroep is de babyboomgeneratie, de mensen met wat meer vrije tijd', zegt Michiel Pieters, een van de geestelijk vaders van Cheerz.

Volgens hem richt het platform zich niet op de bovenkant van de markt, maar meer op de mensen met een modaal inkomen en iets daarboven. 'We willen activiteiten bereikbaar maken voor de gewone man. Zo is er bijvoorbeeld op onze website een aanbieding voor een golfclinic of voor een ballonvaart, dingen die je normaal niet zo snel zou doen.'

Cheerz wordt uitgegeven door Quote Media en verschijnt in een startoplage van 50.000 stuks.

Nog dit najaar komt ook een lifestylemagazine voor christelijke 50-plussers met de naam op de markt.

Hoofdredacteur van Quinta is , die vijf jaar lang eindverantwoordelijk was voor de bladen van de EO en ook voormalig retailconsultant bij Cap Gemini Ernst&Young en in een grijs verleden zelfs hoofdredacteur van NieuwsTribune was.

Het lifestylemagazine gaat zich richten op 'betrokken mannen en vrouwen in de leeftijd van 50?70 jaar'.

Er is veel aandacht voor thema's als geloof, betaald en vrijwilligerswerk, wonen, reizen, gezondheid, psyche en cultuur. 'Quinta wil de doelgroep stimuleren om vanuit hun christen-zijn zelfbewust in het leven te staan.'

Uitgever wil Quinta in het eerste jaar 6 keer per jaar laten verschijnen. De eerste twee uitgaven van Quinta zullen in een oplage van 250.000 exemplaren kennen.

Het wordt vol op de markt voor de oudere tijdschriftenlezende Nederlander.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in