Vliegwinkel start met rss-aanbiedingen
Gastblogger Alef de Jong:

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vliegwinkel is gestart met een crossmediale actiecampagne met de naam Stuntvliegwinkelweken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vliegwinkel biedt, volgens mij, als eerste reisorganisatie in Nederland speciale aanbiedingen via rss. Als de klant weet om te gaan met rss is dat een geweldige tool. Ik heb hem er alvast tussen gezet, want ik zoek nog een mooie aanbieding ;-)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast is een lucratieve game ontwikkeld waarbij onder andere verre reizen zijn te winnen. De crosmedia-campagne is ondersteund door online media, radio, nieuwsbrieven, outdoor en een rss feed die je voortijdig informeert over actietarieven. De campagne is een van de eerste van het in mei gestarte KSM Interactive.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid