Overslaan en naar de inhoud gaan

Verspilde (reclame)moeite

Veelbesproken, niet nieuw, maar wel nog steeds van deze tijd blijkbaar:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veelbesproken,
niet nieuw, maar wel nog steeds van deze tijd blijkbaar:

related partner content for mobile comes here

bedrijven lijken
nog steeds meer effort te steken in het werven van nieuwe klanten dan het
behouden van de bestaande. Voorbeeld: de telecomsector.
De mobiele
telefonie-aanbieders werven tot ze een ons wegen, maar als je klant bent moet je
ergens 14x achteraan bellen om geld terug te krijgen dat de aanbieder onterecht
heeft geïncasseerd. Wegrennen kun je niet want ze hebben jaarcontracten
afgesloten. Ha, kip ik heb je! Op naar de volgende nieuwe klant.
 
Vergeten ze nou
echt dat je na dat jaar gewoon weer een keuze kunt maken om voor die andere
aanbieder te kiezen? (die bij nader inzien even slecht
is).
Willen ze die
reclamemiljoenen nu zo graag kwijt of denken ze dat de klant toch wel na dat
jaar overstapt, ook al is hij tevreden?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in