Verspilde (reclame)moeite
Veelbesproken,
niet nieuw, maar wel nog steeds van deze tijd blijkbaar:
bedrijven lijken
nog steeds meer effort te steken in het werven van nieuwe klanten dan het
behouden van de bestaande. Voorbeeld: de telecomsector.
De mobiele
telefonie-aanbieders werven tot ze een ons wegen, maar als je klant bent moet je
ergens 14x achteraan bellen om geld terug te krijgen dat de aanbieder onterecht
heeft geïncasseerd. Wegrennen kun je niet want ze hebben jaarcontracten
afgesloten. Ha, kip ik heb je! Op naar de volgende nieuwe klant.
Vergeten ze nou
echt dat je na dat jaar gewoon weer een keuze kunt maken om voor die andere
aanbieder te kiezen? (die bij nader inzien even slecht
is).
Willen ze die
reclamemiljoenen nu zo graag kwijt of denken ze dat de klant toch wel na dat
jaar overstapt, ook al is hij tevreden?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid