Overslaan en naar de inhoud gaan

Nokia en Motorola groeien het snelst

Uit een recent onderzoek van Gartner blijkt dat het marktaandeel van de twee werelwijde leiders op het gebied van mobiele telefonie, Nokia…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit een recent onderzoek van Gartner blijkt dat het van de twee werelwijde leiders op het gebied van mobiele telefonie, Nokia en Motorola, nog steeds sneller groeit dan dat van hun concurrenten.

related partner content for mobile comes here

Ten opzichte van een jaar eerder steeg Nokia's aandeel met 2,3% tot 31,9%, terwijl Motorola met een aandeel van 17,% er 2,2% mocht bijschrijven.

Samsung en LG zagen hun aandeel bescheiden groeien met respectievelijk 0,7% en 0,4% naar 12,8% en 6,5%. LG gaat daarmee o.a. Sony Ericsson voorbij dat haar aandeel zag dalen met 0,4% naar 6,2%.

De grootste verliezer is Siemens wiens marktaandeel nu nog 4,7% bedraagt, bijna 1/3e minder dan een jaar geleden toen dat nog 6,9% bedroeg. via

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in