Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing op je voicemail

Dacht je met je voicemail of antwoordapparaat nog een schild te hebben tussen jou en de telemarketeers, blijkt dat ook al niet meer heilig.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dacht je met je voicemail of antwoordapparaat nog een schild te hebben tussen jou en de telemarketeers, blijkt dat ook al niet meer heilig. Dat staat vandaag in een bericht in het .

related partner content for mobile comes here

Weliswaar mag het niet van de gedragscode voor telemarketingbedrijven, maar daar trekken steeds minder telemarketingbedrijven zich wat van aan. Er is al een naam voor deze kwalijke praktijken ook: voicemarketing.

Volgens directeur van der Steenhoven van de zijn het vooral buitenlandse bedrijven die zich er schuldig aan maken. Strafbaar zijn ze niet, want de wet verbiedt het niet.
In het geval van voicemailberichten moet je er als consument nog zelf voor betalen ook: je moet immers terugbellen om het bericht af te luisteren.
En, iemand z'n bandje al volgekletst met reclameboodschappen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in