Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijkcijfers vooravond Talpa donderen naar beneden

De kijkcijfers van stichting Kijkonderzoek laten een dalende lijn zien wat betreft de vooravond van Talpa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kijkcijfers van stichting laten een dalende lijn zien wat betreft de vooravond van Talpa.

related partner content for mobile comes here

Programma's als Thuis, NSE en Leven in de Steigers, hollen qua kijkersaantallen hard achteruit. Misschien komt het door het mooie weer, of aan de oefeninterland Nederland-Duitsland (alhoewel die pas om 20.30 begon). Maar misschien komt het toch omdat de kijkers de programma's niet weten te waarderen? Wie het weet, mag het zeggen.

De Talpa-vooravond behaalde gisteren een marktaandeel van 3,4 procent en liet daarmee slechts Veronica en Nederkland 3 achter zich.

Hierbij de cijfers:

Woensdag:
Thuis: 95.000 kijkers (marktaandeel 3,2 %)
NSE: 135.000 kijkers (4,0 %)
Je Leven in de Steigers: 233.000 kijkers ( 5,9 %)
Funniest Home Videos: 135.000 kijkers (2,8 %)

Dinsdag:
Thuis: 138.000 kijkers (4,3 %)
NSE: 258.000 kijkers (7,1 %)
Je Leven in de Steigers: 288.000 kijkers (6,8 %)
America Funniest Home Video: 194.000 kijkers (3,9%)

Maandag:
Thuis: 275.000 kijkers (6,9 %)
NSE: 364.000 kijkers (7,9 %)
Leven in de Steigers(deel 1):278.000 kijkers (5,6%)
Leven in de Steigers(deel 2):447.000 kijkers (8,3%)
America Funniest Home Video:419.000 kijkers (7,0 %)
(met dank aan , die het allemaal op een rijtje zette)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in