
TUI-dochter TQ3 Travel Solutions in Nieuwegein, gespecialiseerd in zakenreizen, introduceert een dienst voor het verzilveren van niet gebruikte e-tickets.
Wanneer het e-ticket deels of helemaal ongebruikt blijft, laten reizigers het er volgens TQ3 maar al te gemakkelijk bij zitten. Reis verlopen, geld weg, pech gehad. Nu biedt ze aan om zelf klanten te attenderen op niet gebruikte e-tickets van haar klanten om deze vervolgens te verzilveren.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensZelfs ongebruikte tickets waarvoor geen restitutie meer mogelijk is, wil TQ3 nog in behandeling nemen. Je kunt immers altijd nog de (luchthaven)belastingen en toeslagen terugvorderen. Mooi initiatief voor klantenbinding.
Het gemiddelde percentage voor gebruik van e-tickets ligt volgens TQ3 in Nederland 'al boven de 65 procent'. In 2007 moet dat volgens de luchtvaartorganisatie IATA naar de 100 procent. Dan is het gedaan met het papieren ticket.
TQ3 is met zo'n 450.000 reizigers per jaar één van de grootste
internationale zakenreisbureaus van Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee