Overslaan en naar de inhoud gaan

E-ticket vervliegt niet

Weet niet hoe u het ervaart, maar het reizen met het e-ticket geeft me nog steeds een onwennig gevoel. Wat nu als de systemen uitvallen,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TUI-dochter in Nieuwegein, gespecialiseerd in zakenreizen, introduceert een dienst voor het verzilveren van niet gebruikte e-tickets.

related partner content for mobile comes here

Wanneer het e-ticket deels of helemaal ongebruikt blijft, laten reizigers het er volgens TQ3 maar al te gemakkelijk bij zitten. Reis verlopen, geld weg, pech gehad. Nu biedt ze aan om zelf klanten te attenderen op niet gebruikte e-tickets van haar klanten om deze vervolgens te verzilveren.

Zelfs ongebruikte tickets waarvoor geen restitutie meer mogelijk is, wil TQ3 nog in behandeling nemen. Je kunt immers altijd nog de (luchthaven)belastingen en toeslagen terugvorderen. Mooi initiatief voor klantenbinding.

Het gemiddelde percentage voor gebruik van e-tickets ligt volgens TQ3 in Nederland 'al boven de 65 procent'. In 2007 moet dat volgens de luchtvaartorganisatie IATA naar de 100 procent. Dan is het gedaan met het papieren ticket.

TQ3 is met zo'n 450.000 reizigers per jaar één van de grootste
internationale zakenreisbureaus van Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in