Overslaan en naar de inhoud gaan

Gezamenlijke promotie vlees gestaakt

Het Voorlichtingsbureau Vlees houdt na 44 jaar op te bestaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij gebrek aan financiële steun uit de vleesindustrie zijn er volgend jaar onvoldoende middelen beschikbaar om nog aan gezamenlijke promotie van de consumptie van vlees te doen. Dat zei voorzitter C. van Gisbergen van het voorlichtingsbureau vrijdag.

related partner content for mobile comes here

Het voorlichtingsbureau is bekend van campagnes als 'Effe checken' en 'Verras jezelf. Varieer met vlees'. Tot eind dit jaar is de financiering van deze nog lopende campagnes verzekerd.

Volgens Van Gisbergen waren de grote slachterijen niet meer bereid om samen met de boeren de consumpie van vlees onder de aandacht te brengen. De slachtbedrijven zouden nu de promotie zelf ter hand willen nemen. “Dat riekt echter naar reclame voor hun eigen producten', aldus Van Gisbergen. ”?Wij waren volstrekt neutraal.' (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in