Gezamenlijke promotie vlees gestaakt
Bij gebrek aan financiële steun uit de vleesindustrie zijn er volgend jaar onvoldoende middelen beschikbaar om nog aan gezamenlijke promotie van de consumptie van vlees te doen. Dat zei voorzitter C. van Gisbergen van het voorlichtingsbureau vrijdag.
Het voorlichtingsbureau is bekend van campagnes als 'Effe checken' en 'Verras jezelf. Varieer met vlees'. Tot eind dit jaar is de financiering van deze nog lopende campagnes verzekerd.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaVolgens Van Gisbergen waren de grote slachterijen niet meer bereid om samen met de boeren de consumpie van vlees onder de aandacht te brengen. De slachtbedrijven zouden nu de promotie zelf ter hand willen nemen. “Dat riekt echter naar reclame voor hun eigen producten', aldus Van Gisbergen. ”?Wij waren volstrekt neutraal.' (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid