Overslaan en naar de inhoud gaan

Bestuurswisselingen STIR

Per 15 september 2005 treedt Jasper Lamers (WebAds) toe tot het bestuur van STIR, de stichting internet reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 15 september 2005 treedt Jasper Lamers (WebAds) toe tot het bestuur van , de stichting internet reclame.

related partner content for mobile comes here

Hij vervangt Tjeerd Kooij (eveneens van ), die sinds 15 september 2004 zitting had in het STIR-bestuur.
Kooij heeft in het jaar dat hij zitting had in het bestuur de functie van secretaris en die van voorzitter vervuld.

Jasper Lamers zal binnen het STIR-bestuur de functie van secretaris op zich nemen.

Het voorzitterschap wordt overgenomen door (marketing manager ilse media groep), voorheen secretaris.

Martijn Brinkhoff (Telegraaf) is penningmeester binnen het STIR-bestuur.

'Het gaat goed met STIR', zegt Van der Kruk, 'het aantal aangesloten partijen groeit elke maand en hiermee wordt het inzicht in internet bereik steeds beter. Naast verdere ontwikkeling en verbetering van het bestaande onderzoek, bekijken we momenteel of toevoeging van een B2B-panel op korte termijn tot de mogelijkheden behoort.'

Jasper Lamers voegt hieraan toe: 'Het is essentieel dat ook aan afnemerskant het onderzoek goed wordt ontvangen en gebruikt. Met mijn ervaringen aan bureauzijde denk ik goed te kunnen inschatten wat er leeft bij mediabureaus en adverteerders. Ik denk dat ik een "brugfunctie" kan vervullen tussen STIR en de bureaus.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in