Vervolgcampagne tegen games- en softwarepiraterij
Op 5 september aanstaande start de tweede fase van de campagne BIG (Ban Illegale Games en software), die begin dit jaar door de NVPI,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de eerste fase werden jongeren tussen 12 en 19 jaar middels tv-commercials met Peter R. de Vries, radiospots, advertenties, online uitingen, een website en voorlichtingsteams gewezen op de door hen massale misbruik van games en software. Inmiddels kent meer dan 80% van de jongeren de campagne en heeft tweederde van hen met anderen gesproken over het illegaal downloaden van software en/of games. De vervolgcampagne is gericht op het vermeerderen van kennis en het belonen van deze kennis over het kopiëren en downloaden van games en software. Na afloop van de campagne moet de sociale acceptatie van games en andere softwarepiraterij afgenomen zijn.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid