Taalvoutjes publiekslieveling Accenture Innovation Awards
Taalvoutjes is de winnaar geworden van de publieksprijs voor de Accenture Innovation Awards. Het won overtuigend met meer dan 7500 stemmen.
Taalvoutjes vergroot op humoristische wijze de kennis van de Nederlandse taal. Iedereen maakt wel eens taalfoutjes, spelfoutjes of communicatiefoutjes. Dat heeft soms pijnlijke en soms hilarische gevolgen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Via een Facebookpagina, een website en (in de toekomst) meerdere spin-offproducten licht Taalvoutjes deze fouten uit en wil zo de kennis en bewustwording van de Nederlandse taal vergroten.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaMet het toekennen van de Award wordt Taalvoutjes beloond met € 40.000 mediawaarde op NU.nl en NUzakelijk.nl en €10.000 consultancywaarde van Accenture.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid