
Voor dit bedrag krijgt ADS zo'n zestig procent van de aandelen in handen, zo maakte het bedrijf gisteravond bekend. Daarnaast heeft ADS de mogelijkheid om de resterende veertig procent te verwerven over een periode van vier jaar.
Zowel het Amerikaanse bedrijf ADS als BrandLoyalty houden zich bezig met loyaliteitsprogramma's. Brand Loyatly ontwikkelt bijvoorbeeld digitale spaarsystemen voor grote retailers, zoals het Britse concern Tesco. Er werken vierhonderd mensen, van wie 180 op het hoofdkantoor in Den Bosch. ADS telt 11.000 werknemers en is vooral bekend van de Air Miles.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBrand Loyalty ging in juli vorig jaar samen met mobiel bureau IceMobile, bekend van onder meer de Appie en de ABN Amro mobiel bankieren app. Bij die gelegenheid merkte Ralph Cohen van Ice Mobile de fusie aan als ‘een belangrijke stap om de wereldwijde marktleider te worden op het gebied van digitale loyaliteitsprogramma’s voor grote merken’.
BrandLoyalty sponsort de schaatsploeg van Jac Orie, waar onder anderen Stefan Groothuis schaatst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee