Shortlist Creative Press Challenge bekend


Etcetera, Havas Worldwide, Alfred International, Red Urban, The Oddshop en Ogilvy (er is een gedeelde nummer 5) zijn overgebleven op de shortlist van de Volkskrant Creative Press Challenge
De vijfkoppige jury – bestaande uit Leon Willems (CEO Free Press Unlimited), Chris Buur (chef ‘V’ de Volkskrant), André Matarazzo (Executive Creative Director Sid Lee), Alvaro Sotomayor (Creative Director W+K Amsterdam) en David Snellenberg (eigenaar Dawn) – kwam gisteren bijeen om de 50 inzendingen te beoordelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe inzendingen, gemaakt voor het goede doel Free Press Unlimited, werden als schets beoordeeld op de kracht van het idee. Donderdag aanstaande wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de Cannes Lions Show op de 24 uur van de Reclame.
In de top 5 zitten de volgende teams, in willekeurige volgorde: Wesley Visseren en Vincent Beijersbergen van Etcetera, Huub Haarhuis en Matthijs Vrooijink van Havas Worldwide, Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred International, Kai Nobbe en Rick van de Ven van Red Urban, Joost van der Schoot en Marten Meijboom van The Oddshop en Bas Derks en Rob Voortman van Ogilvy.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid