Overslaan en naar de inhoud gaan

Shortlist Creative Press Challenge bekend

Etcetera, Havas Worldwide, Alfred International, Red Urban, The Oddshop en Ogilvy (er is een gedeelde nummer 5) zijn overgebleven op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Etcetera, Havas Worldwide, Alfred International, Red Urban, The Oddshop en Ogilvy (er is een gedeelde nummer 5) zijn overgebleven op de shortlist van

related partner content for mobile comes here

De vijfkoppige jury – bestaande uit Leon Willems (CEO Free Press Unlimited), Chris Buur (chef ‘V’ de Volkskrant), André Matarazzo (Executive Creative Director Sid Lee), Alvaro Sotomayor (Creative Director W+K Amsterdam) en David Snellenberg (eigenaar Dawn) – kwam gisteren bijeen om de 50 inzendingen te beoordelen.

De inzendingen, gemaakt voor het goede doel Free Press Unlimited, werden als schets beoordeeld op de kracht van het idee. Donderdag aanstaande wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de Cannes Lions Show op de 24 uur van de Reclame.

In de top 5 zitten de volgende teams, in willekeurige volgorde: Wesley Visseren en Vincent Beijersbergen van Etcetera, Huub Haarhuis en Matthijs Vrooijink van Havas Worldwide, Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred International, Kai Nobbe en Rick van de Ven van Red Urban, Joost van der Schoot en Marten Meijboom van The Oddshop en Bas Derks en Rob Voortman van Ogilvy.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in