Overslaan en naar de inhoud gaan

Nespresso met merkplatform via YouTube

Nespresso introduceert vandaag een nieuw digitaal merkplatform, in samenwerking met Google en YouTube. Ook gaat vanavond de nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het digitale platform zijn verschillende videofragmenten te bekijken, waaronder beeld van George Clooney in zijn nieuwe rol als lid van de Nespresso Sustainability Advisory Board.

related partner content for mobile comes here

Vanavond wordt in Nederland deel één van de nieuwste Nespresso tv-commercial voor het eerst uitgezonden. Hierin speelt George Clooney wederom de hoofdrol, maar ook acteur en goede vriend Matt Damon.

De tv-commercial gaat online verder. Bezoekers van het Nespresso kunnen nog nooit eerder vertoonde fragmenten bekijken.

Mark Ruijgrok, country manager bij Nespresso Nederland: 'Onze nieuwe campagne bestaat niet alleen uit een tv-commercial. Op ons nieuwe digitale merkplatform kunnen koffieliefhebbers op geheel eigen wijze Nespresso ontdekken.'

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in