Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe naam: Scripta Communicatie

Castel Communicatie gaat fuseren met zijn dochteronderneming Scripta Media. Beide merken gaan als één bedrijf verder onder de naam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met 55 medewerkers en een omzet van zo’n 10 miljoen euro is Scripta Communicatie een van de grotere contentmarketingbureaus in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Al eerder, in 2010, nam Castel Communicatie het Leidse L+P Communicatiepartners over. Een jaar later werd Scripta Media daaraan toegevoegd. De drie organisaties werkten de afgelopen twee jaar al nauw samen.

De naamswijziging is daarmee een logische laatste stap van een samenvoegingsproces. Het nieuwe bedrijf heeft een sterke positie in de markten energie, zorg, onderwijs, overheid en finance. Het heeft vestigingen in Amsterdam, Groningen en Schiphol.

Directeur Henk Jacobs: ‘Hoogwaardige content blijkt steeds belangrijker in het versterken van het merk van onze klanten. De integratie van communicatiestrategie, mediaproductie en contentmarketing is een logisch gevolg van die ontwikkeling. Bij Scripta Communicatie hebben we nu de volledige range in huis.’

De dochterondernemingen Castel Business Media (dat vooral werkt voor Schiphol en ProRail) en Castel Non Profit (vooral actief in de filantropie) blijven vooralsnog opereren onder de huidige merknamen.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in