Overslaan en naar de inhoud gaan

TCC opent innovatiecentrum voor retail

TCC opent vandaag het Solution Creation Centre, een innovatiecentrum voor retailers. De eerste in Europa, aldus TCC
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Solutions Creation Centre bevindt zich in TCC’s hoofdkantoor in Londen. Het omvat onder andere een levensechte virtuele winkelomgeving en een design- en implementatieruimte om loyalteits- en instoreprogramma’s te ontwikkelen en testen. Retailers kunnen er met projectiebrillen rondlopen, hun nieuwe winkel zien met augmented reality of hun campagnes maken.

related partner content for mobile comes here

Precieze kosten werden niet gegeven, maar TCC investeerde ‘enkele miljoenen’ in dit innovatiecentrum.

Martin Sorrell
TCC heeft voor de uitrusting van het centrum samengewerkt met het retailtechnologiebedrijf Red Dot Square, onderdeel van de WPP Group. Het was ook Sir Martin Sorrell, ceo van de WPP Group, die het Solutions Creation Centre officieel opende.

Loyaliteit belonen
TCC-ceo Michael Ioakimides benadrukt dat het in deze economisch moeilijke tijd belangrijker dan ooit voor retailers is om hun loyale klanten te belonen. Volgens Ioakimides kan het centrum ‘meetbare bijdragen aan retailers leveren, variërend van toegenomen marktaandeel en hogere omzet per klant tot grotere totale winkelomzet.'

TCC werkt onder andere voor Spar, Albert Heijn, Tesco, Super U, Makro, 7Eleven, Carrefour, BP, Shell, Total en Agip.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in