Overslaan en naar de inhoud gaan

LBi gaat verder als DigitasLBi

Publicis voegt haar digitale onderdelen LBi en Digitas samen. Het nieuwe bedrijf gaat verder onder de naam DigitasLBi
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naar eigen zeggen ontstaat hiermee het grootste digitale bureau ter wereld, met meer dan zesduizend werknemers en vestigingen in 25 landen. Digitas is vooral sterk aanwezig in Noord Amerika, terwijl LBi (Lost Boys International) vanouds haar wortels heeft in Europa. De twee bureaus ontmoeten elkaar in Azië waar ze beide eerder activiteiten hebben opgezet.

related partner content for mobile comes here

Publicis kocht LBi in september vorig jaar, nadat het eerder al Digitas had overgenomen. Op internationale schaal wordt al op klantniveau samengewerkt.

Dirk van den Bosch, managing director van DigitasLBi Nederland: “Wij bestaan om klanten de juiste digitale ontwikkelingen en trends te laten ontdekken en toe te passen. We kijken hierbij naar alle relevante aspecten van het bedrijf, zodat ze echt klaar zijn voor de toekomst en vol vertrouwen nieuwe kansen aan kunnen grijpen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in