Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma steekt geld in online spaarpunten

SanomaVentures investeert in online spaarprogramma ippies.nl,
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SanomaVentures investeert in online spaarprogramma

related partner content for mobile comes here

Ippies is een spaarprogramma voor webshops waarmee de consument spaart op zijn online aankopen. Elke aankoop levert ‘ippies’ die de spaarder kan besteden in de ippies.nl cadeauwinkel, bij een aantal webwinkels of aan cadeaubonnen.

Sinds de oprichting in 2007 hebben meer dan 150.000 spaarders zich geregistreerd bij ippies.nl. Inmiddels kan bij meer dan 800 webwinkels met ippies gespaard worden,. Sanoma is van plan om ook haar nieuwe webwinkels aan te sluiten, zoals Leef.nl (apotheek en gezondheidsproducten) en Yixx.nl (sieraden).

Herman Kienhuis, investment director SanomaVentures: “Ippies.nl geeft de consument een simpele en eerlijke manier om te sparen bij elke online aankoop en helpt daarnaast de aangesloten webwinkels om meer omzet en loyaliteit te creëren. ippies.nl sluit dan ook erg goed aan bij e-commerce strategie van Sanoma.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in