'Spot de vogel' [MOBILE CONCEPT #5]
Sinds begin deze maand biedt MobileMarketing.nl een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. Het bureau of persoon met het beste concept ontvangt mobile advertising ruimte ter waarde van €5.000,- op TVGids.tv (meer info hier).
Als vijfde Mobile Concept hebben we ‘Spot de Vogel' van Perry Oostdam en Pawel Smoczyk
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Titel: 'Spot de Vogel’Mogelijke opdrachtgevers: Reisorganisaties / Retailers
Campagne doelstelling: Community management / engagement
Doelgroep: Reizigers op vakantie / online bezoekers
Instrument: App en Social Media campagne
Agency: GeoRun
Creative Concept: Perry Oostdam
Doelstelling: Met dit mobiele concept willen we aantonen dat augmented reality, gecombineerd met een loyaliteitsprogramma, een uistekende tool bied om de klantbetrokkenheid bij een merk te verhogen.
Conceptomschrijving: Na diverse gesprekken met reisorganisaties merkte we op dat er een behoefte heerst om meer interactie met de klant te hebben tijdens de vakantie. Voor (reis)organisaties is het mogelijk om voor de aankoop en na de aankoop contact te zoeken met een potentiële klant en de interactie aan te gaan, maar tijdens de feitelijke vakantie is er weinig tot geen contact. Dit is juist het moment waarop een consument tijd heeft om middels een activatie bij een bedrijf te worden betrokken. Hoe zorg je als reisorganisatie dat een consument direct aan je denkt bij de volgende boeking? Voor ons de uitdaging om na te denken over een concept dat hier op in springt.
Concept: Bij GeoRun geloven we in de kracht van mobiele spelconcepten om merken en consumenten op een ludieke maar effectieve manier in contact te brengen. De D-Reizen Spot de Vogel campagne is een voorbeeld van een app die Augmented Reality gebruikt om een interactief spel te maken. Download de App en ga op je bestemming op de foto met de D-Reizen virtuele VakantieVogel. Vanuit de App is je foto direct op Social Media te delen, hetgeen je als beloning 10% op je volgende reis oplevert. Snap, share & earn die korting!
Zie ook:
'Houd je aandacht bij de weg!' [MOBILE CONCEPT #1]
'Trash Can Run' [MOBILE CONCEPT #2]
'Footlocker call for traffic' [MOBILE CONCEPT #3]
'Smilestarter, begin de dag met een lach!' [MOBILE CONCEPT #4]
Zelf meedoen? Stuur je Mobile Concept in
**Het betreft hier een concept. Geen van bovenstaand materiaal is van het merk/adverteerder zelf afkomstig.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid