Overslaan en naar de inhoud gaan

'Spot de vogel' [MOBILE CONCEPT #5]

Sinds begin deze maand biedt MobileMarketing.nl een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. Het bureau of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds begin deze maand biedt een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. Het bureau of persoon met het beste concept ontvangt mobile advertising ruimte ter waarde van €5.000,- op .

related partner content for mobile comes here

Als vijfde Mobile Concept hebben we ‘Spot de Vogel' van Perry Oostdam en Pawel Smoczyk

Titel: 'Spot de Vogel’Mogelijke opdrachtgevers: Reisorganisaties / Retailers
Campagne doelstelling: Community management / engagement
Doelgroep: Reizigers op vakantie / online bezoekers
Instrument: App en Social Media campagne
Agency: GeoRun
Creative Concept: Perry Oostdam

Doelstelling: Met dit mobiele concept willen we aantonen dat augmented reality, gecombineerd met een loyaliteitsprogramma, een uistekende tool bied om de klantbetrokkenheid bij een merk te verhogen.

Conceptomschrijving: Na diverse gesprekken met reisorganisaties merkte we op dat er een behoefte heerst om meer interactie met de klant te hebben tijdens de vakantie. Voor (reis)organisaties is het mogelijk om voor de aankoop en na de aankoop contact te zoeken met een potentiële klant en de interactie aan te gaan, maar tijdens de feitelijke vakantie is er weinig tot geen contact. Dit is juist het moment waarop een consument tijd heeft om middels een activatie bij een bedrijf te worden betrokken. Hoe zorg je als reisorganisatie dat een consument direct aan je denkt bij de volgende boeking? Voor ons de uitdaging om na te denken over een concept dat hier op in springt.

Concept: Bij GeoRun geloven we in de kracht van mobiele spelconcepten om merken en consumenten op een ludieke maar effectieve manier in contact te brengen. De D-Reizen Spot de Vogel campagne is een voorbeeld van een app die Augmented Reality gebruikt om een interactief spel te maken. Download de App en ga op je bestemming op de foto met de D-Reizen virtuele VakantieVogel. Vanuit de App is je foto direct op Social Media te delen, hetgeen je als beloning 10% op je volgende reis oplevert. Snap, share & earn die korting!

Zie ook:
]
']
]
]

Zelf meedoen?

**Het betreft hier een concept. Geen van bovenstaand materiaal is van het merk/adverteerder zelf afkomstig.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in