Leeuwenroof blijkt stunt Jonge Honden/Ra*w-stunt
Gisteren bleek dat bij 15 bureaus de gewonnen Cannes Lions beeldjes waren verdwenen en verwisseld met een pluchen leeuwtje. Zojuist werd op de site www.wegotyourlion.com onthuld dat Orange Lions achter de actie zit.
De bureaus kunnen hun leeuwen weer terug krijgen door jonge creatieven op 7 november naar de Beurs van Berlage te sturen, waar het Cannes Lions-event plaatvindt.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe WeGotYourLion-campagne werd gemaakt door jonge reclamemakers die meer ontwikkeling en aandacht voor jong talent beogen. De stunt werd bedacht door twee creatieve JongeHonden teams, de strategie en organisatie werd gedaan door RA*W. Caviar/L-A-D-A nam de productie op zich.
Dit jaar wordt tijdens het Nederlandse Cannes Lions-event niet meer de reel van winnend werk vertoond. Onder de naam CannesLions-show vindt een event plaats met muziek, creatief werk en een game show waar ‘old dogs’ het opnemen tegen ‘young dogs’.
Credits
Productie: Caviar/L-A-D-A (Jacques Vereecken, Dennis Lubbers, Karen Bruinsma)
Concept: JongeHonden
Organisatie: RA*W (Reinier Steuris, Heleen Hidskes, Wendy van Luyck, Robert Volten, Bart van de Kooij)
Social media: Rose Zandvliet
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid