Overslaan en naar de inhoud gaan

Leeuwenroof blijkt stunt Jonge Honden/Ra*w-stunt

Jonge Honden en Ra*w zitten achter de actie met de verdwenen Leeuwen. Zij bedachten het idee voor Orange Lions.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren bleek dat bij en verwisseld met een pluchen leeuwtje. Zojuist werd op de site onthuld dat Orange Lions achter de actie zit.

related partner content for mobile comes here

De bureaus kunnen hun leeuwen weer terug krijgen door jonge creatieven op 7 november naar de Beurs van Berlage te sturen, waar het Cannes Lions-event plaatvindt.

De WeGotYourLion-campagne werd gemaakt door jonge reclamemakers die meer ontwikkeling en aandacht voor jong talent beogen. De stunt werd bedacht door twee creatieve JongeHonden teams, de strategie en organisatie werd gedaan door RA*W. Caviar/L-A-D-A nam de productie op zich.

Dit jaar wordt tijdens het Nederlandse Cannes Lions-event niet meer de reel van winnend werk vertoond. Onder de naam CannesLions-show vindt een event plaats met muziek, creatief werk en een game show waar ‘old dogs’ het opnemen tegen ‘young dogs’.

Credits
Productie: Caviar/L-A-D-A (Jacques Vereecken, Dennis Lubbers, Karen Bruinsma)
Concept: JongeHonden
Organisatie: RA*W (Reinier Steuris, Heleen Hidskes, Wendy van Luyck, Robert Volten, Bart van de Kooij)
Social media: Rose Zandvliet

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in