Overslaan en naar de inhoud gaan

Smilestarter, begin de dag met een lach! [MOBILE CONCEPT #4]

Sinds begin deze maand biedt MobileMarketing.nl een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. Het bureau of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds begin deze maand biedt een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. Het bureau of persoon met het beste concept ontvangt mobile advertising ruimte ter waarde van €5.000,- op .

related partner content for mobile comes here

Als vierde Mobile Concept hebben we 'Smile Starter' van Rhinofly.

Titel: Smile Starter De uitdaging: Hoe verzilveren we de alomvattende glimlach die in alle uitingen van Prodent centraal staat rondom de daadwerkelijke gebruiksmomenten van de doelgroep?

Inzicht: Hoe je je voelt bij het opstaan kan je dag maken of breken. We zorgen er met een fun element voor dat we de doelgroep verrassen in dit ochtendmoment door ze een glimlach op het gezicht te toveren.

Concept: Smilestarter is een app die werkt met smile detection. Op basis van de vooraf ingestelde tijd, wordt de gebruiker gewekt met vrolijke tunes. Ben je goed wakker en wil je de wekker uitschakelen? Dan is een glimlach naar je telefoon voldoende. Smile to start your day!

Mogelijke opdrachtgever: Prodent
Doelstelling: Gebruiker de dag laten beginnen met een lach

Doelgroep: Nederlanders die hun smartphone als wekker gebruiken.

Mobile vorm: Mobile Application

Agency: Rhinofly

Concept: Khalid el Khouani, Matthijs Roumen

Grafisch Design: Khalid el Khouani

Zie ook:
]
']
]

Zelf meedoen?

**Het betreft hier een concept. Geen van bovenstaand materiaal is van het merk/adverteerder zelf afkomstig.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in