Overslaan en naar de inhoud gaan

24 uur van de reclame met Second Screen Competitie

Tijdens de ‘24 uur van de reclame’ op 7 november in De Beurs van Berlage ontwikkelen vijf teams van drie young professionals een Second…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het project is een initiatief van de Second Screen Taskforce van het IAB. De interactieve laag wordt gecreëerd met behulp van de allernieuwste Microsoft Windows Studio Software. Het winnende team wordt beloond met de Second Screen Award 2013.

related partner content for mobile comes here

Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer RTL Nederland, over de Second Screen Competitie: 'Met onze second screen applicaties versterken en verlengen we de beleving van onze formats op meerdere platformen. Daarvan hebben we inmiddels veel mooie voorbeelden, zoals "Spring Levend" en "Wie Is Tim?" bij GTST, de "Thuiscoach App" bij The Voice of Holland en de kennisquiz Weet ik Veel?. Met het sponsoren van de Second Screen Competitie willen we jong talent aanmoedigen om met creatieve ideeën voor een second screen applicatie te komen.'

Jeroen Doucet, Chairman IAB Taskforce Second Screen: 'De Nederlandse televisie-industrie loopt voorop met second screen. Apps als "Miljoenenjacht", "Springlevend" en "Kassa" laten zien dat second screen meer bereik, engagement en directe conversie kunnen opleveren. Adverteerders zijn nog terughoudend, terwijl er veel kansen liggen. Wij verwachten met dit evenement de mogelijkheden van second screen voor adverteerders te laten zien en tegelijk jong talent te stimuleren om creatieve second screen concepten te ontwikkelen.'

De ‘24 uur van de reclame’ is een initiatief van de BVA Bond van Adverteerders en de VEA Vereniging van Communicatieadviesbureaus. Het volledige programma en tickets voor het event zijn te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in