Overslaan en naar de inhoud gaan

180 Amsterdam breidt creatieve vloer uit

180 Amsterdam heeft de associate creative director van DDB New York aangetrokken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tony Bartolucci verruilt DDB New York voor 180 Amsterdam. Bartolucci brengt 10 jaar ervaring met zich mee. Hij werkte aan campagnes voor merken zoals Starbucks, New Balance, Verizon, Snapple, New York Lottery en Foot Locker, bij bureaus in New York zoals BBDO, Campfire en tot verkort DDB New York, waar hij werkte als Associate Creative Director.

related partner content for mobile comes here

In zijn nieuwe rol bij 180 Amsterdam, zal de uit Cleveland, Ohio afkomstige Bartolucci aan campagnes voor klanten zoals Qatar Airways en Asics werken. Voor Qatar Airways lanceerde het bureau onlangs de geïntegreerde campagne rond het historische sponsorschap van het merk van FC Barcelona. De opdracht is het om te vormen naar een wereldmerk.

In november wordt ook de wereldwijde campagne voor Playstation 4 gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in