180 Amsterdam breidt creatieve vloer uit


Tony Bartolucci verruilt DDB New York voor 180 Amsterdam. Bartolucci brengt 10 jaar ervaring met zich mee. Hij werkte aan campagnes voor merken zoals Starbucks, New Balance, Verizon, Snapple, New York Lottery en Foot Locker, bij bureaus in New York zoals BBDO, Campfire en tot verkort DDB New York, waar hij werkte als Associate Creative Director.
In zijn nieuwe rol bij 180 Amsterdam, zal de uit Cleveland, Ohio afkomstige Bartolucci aan campagnes voor klanten zoals Qatar Airways en Asics werken. Voor Qatar Airways lanceerde het bureau onlangs de geïntegreerde campagne rond het historische sponsorschap van het merk van FC Barcelona. De opdracht is het om te vormen naar een wereldmerk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn november wordt ook de wereldwijde campagne voor Playstation 4 gelanceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid