Dog and Pony ontwikkelt rebranding Nederland 3


Nederland 3 wordt gepositioneerd als een innovatieve zender, die zich richt op echte verhalen en echte mensen. Doel is kijkers aan te moedigen hun blik op de wereld te verbreden; hoe meer men van de wereld ziet, hoe beter men deze begrijpt.
Vandaar de nieuwe slogan van Nederland 3: ‘ Anders kijken, meer zien’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe uitdaging voor Dog and Pony en Woodwork Amsterdam was een manier te vinden om deze positionering beter neer te zetten in het merk. Met als resultaat een dynamisch grid, gebaseerd op de vorm van het logo, waarin meerdere beelden binnen verschillende perspectieven worden getoond.
Het stramien is leidend bij de vormgeving van het promopakket op de zender. Het legt volgens de bedenkers de basis voor een modulair systeem, waarbij de hele avondprogrammering, van aanvang tot eind, op elkaar aangesloten kan worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid