Overslaan en naar de inhoud gaan

Dog and Pony ontwikkelt rebranding Nederland 3

Dog and Pony heeft in nauwe samenwerking met Woodwork Amsterdam de nieuwe vormgeving voor Nederland 3 ontwikkeld. Het bureau is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland 3 wordt gepositioneerd als een innovatieve zender, die zich richt op echte verhalen en echte mensen. Doel is kijkers aan te moedigen hun blik op de wereld te verbreden; hoe meer men van de wereld ziet, hoe beter men deze begrijpt.

related partner content for mobile comes here

Vandaar de nieuwe slogan van Nederland 3: ‘ Anders kijken, meer zien’

De uitdaging voor Dog and Pony en Woodwork Amsterdam was een manier te vinden om deze positionering beter neer te zetten in het merk. Met als resultaat een dynamisch grid, gebaseerd op de vorm van het logo, waarin meerdere beelden binnen verschillende perspectieven worden getoond.

Het stramien is leidend bij de vormgeving van het promopakket op de zender. Het legt volgens de bedenkers de basis voor een modulair systeem, waarbij de hele avondprogrammering, van aanvang tot eind, op elkaar aangesloten kan worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in