Overslaan en naar de inhoud gaan

Stelling: slachting Sanoma luidt einde tijdschriftenjournalistiek in

In het Atrium van Sanoma Media Netherlands in Hoofddorp hebben honderden werknemers de exacte reorganisatieplannen aangehoord van hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma schrapt de komende twee jaar 500 voltijdsbanen (op een totaal van 1.600) en wil zich richten op zeventien titels. Gedwongen ontslagen zijn daarbij niet te vermijden, aldus topman Henk Scheenstra.
De operatie maakt deel uit van een groter geheel binnen Sanoma Group, en treft ook Finse onderdelen.
NVJ-secretaris Yvonne Dankfort: ‘Zoiets drastisch heb ik nog nooit meegemaakt, 32 titels verdwijnen of worden verkocht.’

related partner content for mobile comes here

Sanoma wil digitale merken zoals NU en Startpagina juist versterken. Verder zal de samenwerking met SBS Broadcasting worden geïntensiveerd.

De Communicatie Poll: De slachting bij Sanoma markeert het einde van de tijdschriftenjournalistiek.
Welnee, wacht maar tot de crisis voorbij is.
Inderdaad, print is dood.
Wat vindt u? Ga naar de rechterkolom en stem.

Braboneger
De vorige stelling was naar aanleiding van de landelijke campagne van FNV Horeca met als boegbeeld de ‘Braboneger’.
FNV Horecabond moet stoppen met de Braboneger.
‘Zeker, dit is racistisch en beledigend,’ vond 17 procent van de 82 stemmers.
‘Onzin, de Braboneger is juist een slimme zet,’ zei de overige 83 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in