Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucy van der Helm weg bij DCVF

Lucy van der Helm gaat na 16 jaar weg bij De Combinatie van Factoren, het bureau dat zij in 1997 oprichtte met twee compagnons.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lucy van der Helm (50) was sinds de oprichting managing director van DCVF, dat in 2006 werd het overgenomen door Conclusion.
Niels Braat is Van der Helm opgevolgd.
De directie bestaat verder uit mede-oprichter Kees-Jan Rozestraten, de creatieve directie wordt gevormd door Tim den Heijer (copy) en Deborah Bosboom (art).
De grootste klanten zijn: Friesland Campina, Tele2, Mars, Luchthaven Schiphol, La Place, Heineken, P&G en Ikea.

related partner content for mobile comes here

Over haar besluit om op te stappen zegt Van der Helm: ‘Het was een prachtige tijd, maar na 16 jaar is het tijd to move on. Eind vorig jaar heb ik mijzelf de vraag gesteld of ik dit nog 10 jaar wilde doen. En het antwoord was uiteindelijk nee. Er zijn veel dingen die ik leuk vind. Ik heb twee business proposities ontwikkeld die ik aan het uitwerken ben. Heel spannend en het lijkt erop dat we op de goede weg zijn. Daarnaast praat ik met verschillende mensen uit het vak, van bureaus en adverteerders. Want een nieuwe job in de reclame- of marketingwereld sluit ik ook niet uit. Het wordt sowieso iets met activatie, merken, retail, food, mensen en communicatie.’

Van der Helm is sinds 2004 actief binnen het DDMA-bestuur en blijft dat doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in