T-Mobile test netwerk op oudejaarsavond met activatiecampagne


De oudejaarsoproep maakt onderdeel uit van de campagne 'Ons nieuwe 4G-netwerk geeft meer', eveneens ontwikkeld door Etcetera.
Klanten van T-Mobile ontvingen voor de jaarwisseling een activerende nieuwsbrief, waarin werd opgeroepen om juist op oudejaarsavond hun nieuwjaarswensen te verfilmen en door te sturen. Daarnaast was op oudejaarsavond een speciale commercial te zien met in de hoofdrol T-Mobile-gezichten Ali B en Brownie Dutch.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAdformatie | T-Mobile: oproep nieuwjaarswensen | Etcetera
De video's konden tijdens de jaarwisseling via WhatsApp worden verstuurd naar een speciaal 06-nuimmer. Uit duizenden inzendingen werden een paar uur later negentien commercials gemonteerd, met daarin de leukste nieuwjaarswensen.
De commercials werden diezelfde avond nog uitgezonden op RTL en SBS. Daarnaast was een compilatie van de inzendingen op 1 januari te zien op NU.nl:
Adformatie | T-Mobile: nieuwjaarswensen 2016 | Etcetera
Credits
Adverteerder: T-Mobile
Verantwoordelijk bij klant: Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld, Janneke Bakker
Bureau: Etcetera
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Productie: Marieke Prette, Eveline Wiegmans
Account: Danny van de Wetering
Strategie: Bas Vroonland
Editors: Wieke Wagemans, Philip Huis in ’t Veld, Marthijn Westhuis
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid