Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile test netwerk op oudejaarsavond met activatiecampagne

De telecomprovider riep klanten op om tijdens het drukste moment van het jaar videoboodschappen te versturen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De oudejaarsoproep maakt onderdeel uit van de campagne &;&;, eveneens ontwikkeld door .

related partner content for mobile comes here

Klanten van T-Mobile ontvingen voor de jaarwisseling een activerende nieuwsbrief, waarin werd opgeroepen om juist op oudejaarsavond hun nieuwjaarswensen te verfilmen en door te sturen. Daarnaast was op oudejaarsavond een speciale commercial te zien met in de hoofdrol T-Mobile-gezichten Ali B en Brownie Dutch.

De video&;s konden tijdens de jaarwisseling via WhatsApp worden verstuurd naar een speciaal 06-nuimmer. Uit duizenden inzendingen werden een paar uur later negentien commercials gemonteerd, met daarin de leukste nieuwjaarswensen.

De commercials werden diezelfde avond nog uitgezonden op RTL en SBS. Daarnaast was een compilatie van de inzendingen op 1 januari te zien op NU.nl:

Credits
Adverteerder: T-Mobile
Verantwoordelijk bij klant: Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld, Janneke Bakker
Bureau: Etcetera
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Productie: Marieke Prette, Eveline Wiegmans 
Account: Danny van de Wetering
Strategie: Bas Vroonland
Editors: Wieke Wagemans, Philip Huis in ’t Veld, Marthijn Westhuis

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in