Overslaan en naar de inhoud gaan

PROUDdesign ontwikkelt identiteit softdrank Konnekt

Het packaging design moet een cruciale rol spelen ‘in de verbeelding van de identiteit en de slimme eigenschappen van het gezonde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Konnekt bevat aminozuren en geen cafeïne of onnatuurlijke zoetstoffen.

related partner content for mobile comes here

Er zijn drie varianten van de soft drink met elk een eigen functie: relax, focus en endurance.

Het door PROUDdesign ontwikkelde packaging design verbeeldt deze specifieke functies per variant en geeft een idee van de te verwachten smaak. De totale identiteit moet de ‘wetenschappelijke expertise van Konnekt’ reflecteren.

Hexagoon

De vorm van de aminozuren, de hexagoon, staat centraal in de identiteit. De zeshoek wordt gebruikt in onder meer het logo, symbolen en etiketvorm.

PROUDdesign laat het effect per variant verbeelden door en binnen de hexagoon. Het etiket is gedrukt op gemetalliseerd papier en moet zo het technische en premium aspect versterken.

Cruiseschepen

Konnekt werd dit najaar geïntroduceerd en zoekt distributie in out-of-homelocaties in Europa, zoals spa’s, hotels, cruiseschepen en golfbanen. Het nieuwe drankje moet de ‘welvarende 40-plusser buitenshuis bereiken’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in