PROUDdesign ontwikkelt identiteit softdrank Konnekt
Konnekt bevat aminozuren en geen cafeïne of onnatuurlijke zoetstoffen.
Er zijn drie varianten van de soft drink met elk een eigen functie: relax, focus en endurance.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet door PROUDdesign ontwikkelde packaging design verbeeldt deze specifieke functies per variant en geeft een idee van de te verwachten smaak. De totale identiteit moet de ‘wetenschappelijke expertise van Konnekt’ reflecteren.
Konnekt_Range-klein.jpg
Hexagoon
De vorm van de aminozuren, de hexagoon, staat centraal in de identiteit. De zeshoek wordt gebruikt in onder meer het logo, symbolen en etiketvorm.
PROUDdesign laat het effect per variant verbeelden door en binnen de hexagoon. Het etiket is gedrukt op gemetalliseerd papier en moet zo het technische en premium aspect versterken.
Cruiseschepen
Konnekt werd dit najaar geïntroduceerd en zoekt distributie in out-of-homelocaties in Europa, zoals spa’s, hotels, cruiseschepen en golfbanen. Het nieuwe drankje moet de ‘welvarende 40-plusser buitenshuis bereiken’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid