Overslaan en naar de inhoud gaan

Coleman Company kiest Starcom

De samenwerking tussen Starcom en Coleman is op pan-Europees niveau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Starcom is vanaf deze maand gaan werken voor de merken van Coleman Company, een van oorsprong Amerikaanse organisatie gespecialiseerd in outdoor recreatie, met de nadruk op campingartikelen.

De Coleman vestiging in Nederland managet de Benelux en de Nordics vanuit het kantoor in Breda. Het samenwerkingsverband tussen Starcom en Coleman richt zich vooral op mediastrategie en planning vanuit de Human Experience propositie van Starcom, waarbij data en content voorop staan.

related partner content for mobile comes here

Anka van Steenoven van Coleman Company: &;In Starcom hebben we de ideale partner gevonden om de merken binnen het Coleman portfolio intensiever onder de aandacht te brengen van onze eindgebruikers. De Human Experience filosofie van Starcom waarbij data en content centraal staan sluit naadloos aan bij de wijze waarop Coleman haar doelstellingen nastreeft in de Benelux.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in