Overslaan en naar de inhoud gaan

Kunstenaar versiert Nespresso-capsules met ‘grote verhalen’

Digitaal bureau Greenberry ontwikkelt interactieve Nespresso-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nespresso wil met de campagne ‘Kleine capsule, groot verhaal’ consumenten op de hoogte brengen van zijn innovatieve duurzaamheidsinitiatieven.

related partner content for mobile comes here

De campagne is het eerste resultaat van de samenwerking met .

Het digitale bureau vroeg artiest Joost Stokhof () enkele compacte illustraties te ontwikkelen voor op echte Nespresso-capsules. Stokhof verbeeldt met zijn tekeningen een interpretatie van duurzaamheidsprojecten in Zuid-Soedan, Guatemala en Colombia.

Speciaal voor de campagne ontwikkelde Greenberry een , waar consumenten meer informatie en verhalen kunnen vinden over de capsules en duurzaamheidsinitiatieven. Het  is sinds vorige week te bezoeken.

In de making-off is te zien hoe het digitale bureau en de kunstenaar te werk zijn gegaan:


Credits
Bureau: Greenberry
Illustrator: The Things We Are - Joost Stokhof
Muziek: Van Sonic
Making-of: Wytse Koetse

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in