
Nespresso wil met de campagne ‘Kleine capsule, groot verhaal’ consumenten op de hoogte brengen van zijn innovatieve duurzaamheidsinitiatieven.
De campagne is het eerste resultaat van de samenwerking met Greenberry.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSOnline Advertising Consultant (NL)
VONQOnline communicatieadviseur
Nationale OmbudsmanHet digitale bureau vroeg artiest Joost Stokhof (The Things We Are) enkele compacte illustraties te ontwikkelen voor op echte Nespresso-capsules. Stokhof verbeeldt met zijn tekeningen een interpretatie van duurzaamheidsprojecten in Zuid-Soedan, Guatemala en Colombia.
Speciaal voor de campagne ontwikkelde Greenberry een interactief platform, waar consumenten meer informatie en verhalen kunnen vinden over de capsules en duurzaamheidsinitiatieven. Het platform is sinds vorige week te bezoeken.
In de making-off is te zien hoe het digitale bureau en de kunstenaar te werk zijn gegaan:
Nespresso Making Of - Kleine capsule, Groot verhaal
Credits
Bureau: Greenberry
Illustrator: The Things We Are - Joost Stokhof
Muziek: Van Sonic
Making-of: Wytse Koetse
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee