Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Radio 538

FHV BBDO tekent voor de realisering van de campagne
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens denkt de helft van de Nederlanders dat zijn of haar hypotheekrente niet tussentijds omlaag kan. Opvallend, want volgens de bank is dit in enkele gevallen wel mogelijk.

related partner content for mobile comes here

Daarom stelt SNS in zijn nieuwste campagne de boodschap &;Denk jij dat iemand het je vertelt als je hypotheekrente tussentijds omlaag kan?&; centraal. Zo checkt SNS eens per jaar de hypotheekrente, om te kijken of &;jouw hypotheek&; omlaag kan.


Radio 538
Als onderdeel van de campagne roept SNS luisteraars van het Radio 538-programma &;&; op om hun &;Had je wel eens eerder mogen vertellen&;-tips te delen met de rest van Nederland. Deze tips zullen in verschillende contentvormen verder worden verrijkt op de social kanalen van SNS.

De geïntegreerde campagne zal voornamelijk social, outdoor en op de radio worden verspreid.

De campagne ging op 20 november van start.

Vertelt iemand het jou als je hypotheekrente misschien tussentijds omlaag kan? Sommige dingen had je wel eens eerder willen weten.Wij zoeken samen met ‘Evers Staat Op’ handige tips die iemand je wel eens eerder had mogen vertellen. Zoals tip#16,hoe voorkom je dat je rietje uit je blikje schiet?http://www.538.nl/radio/acties/334/jouw-handige-tip-is-eur538-waard?utm_... Posted by SNS Bank on zondag 22 november 2015


Credits
Opdrachtgever: SNS
Verantwoordelijk bij cliënt: Mariëlle Krouwel, Rachel Grezel, Heidi Binnendijk, Jorieke Vlietstra
Bureaus:
FHV BBDO, Vizeum, Coopr, Greenberry, Freshbridge
Creatie:
John de Vries, René Verbong, Jasper Korpershoek (FHV BBDO)
Strategie:
Arnd Jan Gulmans, Jeroen Senden (FHV BBDO), Evert Bronkhorst (Vizeum)
Accountbehandeling:
Elwira Stuur, Tom Stoffels, Katia Pravnik (FHV BBDO), Karel Zoet (Vizeum)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in