Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM maakt commercials Werelddeal Weken met iPhone

KLM slaat met de reclamecampagne voor de nieuwe Werelddeal Weken een andere weg in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Werelddeal Weken beginnen vandaag. KLM heeft meer dan 100 bestemmingen waaronder New York, Rio de Janeiro, Genua en Valencia sterk in prijs verlaagd.

Voor de reclamecampagne maakt KLM gebruik van een nieuw concept. Bijna alle beelden die in de campagne gebruikt worden, zijn gemaakt met een Iphone. Ook die in de tv-commercial. De beelden moeten hierdoor ‘echt’ en ‘persoonlijk’ worden. 

related partner content for mobile comes here

Voor de online commercials maakt de luchtvaartmaatschappij onder meer gebruik maken van live beelden vanuit New York, Los Angeles en Rio de Janeiro.

&;Het lijkt net alsof de reiziger de beelden zelf gefilmd heeft met zijn of haar eigen smartphone&;, zegt directeur KLM Nederland Harm Kreulen: &;Het laat de klant vanuit een eigen perspectief kennismaken met de mooiste bestemmingen van KLM.&

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in