KLM maakt commercials Werelddeal Weken met iPhone


De Werelddeal Weken beginnen vandaag. KLM heeft meer dan 100 bestemmingen waaronder New York, Rio de Janeiro, Genua en Valencia sterk in prijs verlaagd.
Voor de reclamecampagne maakt KLM gebruik van een nieuw concept. Bijna alle beelden die in de campagne gebruikt worden, zijn gemaakt met een Iphone. Ook die in de tv-commercial. De beelden moeten hierdoor ‘echt’ en ‘persoonlijk’ worden.
Voor de online commercials maakt de luchtvaartmaatschappij onder meer gebruik maken van live beelden vanuit New York, Los Angeles en Rio de Janeiro.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Het lijkt net alsof de reiziger de beelden zelf gefilmd heeft met zijn of haar eigen smartphone', zegt directeur KLM Nederland Harm Kreulen: 'Het laat de klant vanuit een eigen perspectief kennismaken met de mooiste bestemmingen van KLM.'
KLM Werelddeal Weken - New York
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid