Overslaan en naar de inhoud gaan

Super de Boer blijft bij Kobalt

Super de Boer verlengt haar contract met Kobalt. Na Heineken is Super de Boer de tweede ex-aandeelhouder die de samenwerking met het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Directeur marketing bij Super de Boer, Bren Hortensius: 'Kobalt is en blijft een prima partner. Het denkt mee met de klant en is vooruitstrevend in het adapteren van de nieuwe media behoefte. Het is daarnaast belangrijk voor ons om met een vertrouwde en stabiele partij samen te werken.' En Kobalt-ceo Marceline Beijer: ‘Door de jarenlange samenwerking kennen wij Super de Boer als klant door en door. Door goed te luisteren, op elkaar in te spelen en op de ontwikkelingen in de markt, creëer je een vertrouwde en effectieve samenwerking die het waard is om voort te zetten.’ Kobalt, waar 185 mensen werken en in 2007 een omzet van 466 miljoen euro werd gehaald, was voorheen eigendom van een aantal grote adverteerders als aandeelhouders. Met de verkoop van het bedrijf eind 2007 aan Thieme GrafiMedia gingen verschillende van die aandeelhouders zich oriënteren in de markt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in