Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijzondere Nivea Case i.s.m. GoSupermodel

Nivea heeft een nieuw product om puistjes weg te werken, bedoeld voor meiden tussen de 10 en 16 jaar. In samenwerking met social community…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Joost Bazelmans van GoSupermodel verteld: "GoSupermodel heeft op dit moment bijna 300.000 actieve leden sinds het ontstaan in Nederland in 2007. Wat we hebben gedaan voor Nivea is de werking van het product binnen de virtuele omgeving van GoSupermodel duidelijk gemaakt op avatars van de leden die ineens een puistje hebben dat behandeld kan worden met Nivea Visage Young!"

related partner content for mobile comes here

In mijn ogen is dit een prachtig voorbeeld hoe gaming kan bijdragen aan de merkbeleving van een product. Eigenlijk is het een virtuele vorm van product sampling en 'zien is geloven' gaat ook op in de virtuele wereld kennelijk (hoewel ik nog geen resultaten heb vernomen! ) Meer over de case kun je lezen.

Nog indrukwekkender vind ik het feit dat de community meiden van GoSupermodel uit eigen beweging een filpje hebben gemaakt op YouTube om ervoor te pleiten dat er minder wordt gescholden met het woord 'kanker'. Een bijzonder mooi initiatief en goed voorbeeld hoe de jeugd van nu betrokken is met dit soort topics. Het filmpje is hier te zien

Joost meldde zelfs dat leden aanbieden campagnefilmpjes te maken voor GoSupermodel! Consumenten die gratis reclame maken, mooier kan toch niet!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in