Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau voor reputatiemanagement

Het Nederlandse TraceBuzz houdt vanaf vandaag in de gaten wat er in sociale media over een bedrijf of product wordt geschreven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TraceBuzz brengt in kaart welke buzz er op internet onstaat rond een product of merk. Het toont wat op het internet wordt geschreven en stuurt via email overzichten met de Twitter berichten, blog postings of nieuws berichten.

related partner content for mobile comes here

Er zijn al enkele methoden om buzz te monitoren. Het meest gebruikte gratis alternatief is Google Alert. De ervaring leert echter dat Google meermalig dezelfde resultaten verstuurd. TraceBuzz zegt tien keer meer nieuwe resultaten te geven. Meer resultaten betekent ook meer onrelevante resultaten, deze kun je handmatig uitfilteren.

Met trends en statistieken is in te zien rond welk product of bedrijf er de meeste Buzz op welk moment gaande is. Hiemee is het volgens initiatiefnemer Marco van de Kamp bruikbaar voor het meten van de impact van reclame campagnes op conversaties op het internet,

Het monitoren van de Buzz op het internet is eigenlijk de eerste stap om invloed op de virtuele identiteit uit te oefenen. TraceBuzz kan bedrijven ondersteunen met trainingen en advies op het gebied van online reputatie management.

Het is mogelijk om TraceBuzz gratis te testen. Klik .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in