Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks: nieuwe look & nieuwe producten

Starbucks viert zijn 40-jarig bestaan en introduceert vandaag van een nieuwe look in de vestigingen, die gebaseerd wordt op de zeemeermin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast komt wereldwijd met de hand gemaakte drankjes en etenswaar, en belooft het bedrijf zich te wijden aan gemeenschapswerk.

related partner content for mobile comes here

De belofte is een onderdeel van de missie om de gebieden waar Starbucks zich vestigt, te helpen in de ontwikkeling.

Ceo Howard Schultz geeft aan dat de viering ook een eerbetoon is aan het ‘vier decennia lang creëren van persoonlijke momenten van verbinding tussen onze klanten en partners (werknemers) en de buurten waar we zaken doen.’

Zoals eerder op was te lezen, is de aanpassing van het merk volgens Starbucks nodig om vorm te geven aan de mogelijkheid om te innoveren en nieuwe distributiekanalen te ontwikkelen.

Starbucks’ witte bekers en promotionele producten hebben vanaf vandaag het nieuwe, woordloze merk. Wereldwijd komt Starbucks op de buitenkant van vier vestigingen het nieuwe logo: Solana in Peking, Avenue de L’Opéra in Parijs, Brompton Road in Londen en Times Square in New York City.

Voor wat betreft Nederland, Starbucks kondigde onlangs aan nu écht zijn stappen in het Nederlandse winkelstraatbeeld te zetten.

De koffieketen begon in Nederland op Schiphol en op enkele NS-stations, maar in het voorjaar/zomer komt er een vestiging in de Amsterdamse Leidsestraat (waar voorheen ) zat en de Beethovenstraat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in