Starbucks: nieuwe look & nieuwe producten
Daarnaast komt Starbucks wereldwijd met de hand gemaakte drankjes en etenswaar, en belooft het bedrijf zich te wijden aan gemeenschapswerk.
De belofte is een onderdeel van de missie om de gebieden waar Starbucks zich vestigt, te helpen in de ontwikkeling.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisCeo Howard Schultz geeft aan dat de viering ook een eerbetoon is aan het ‘vier decennia lang creëren van persoonlijke momenten van verbinding tussen onze klanten en partners (werknemers) en de buurten waar we zaken doen.’
Zoals eerder op MolBlog was te lezen, is de aanpassing van het merk volgens Starbucks nodig om vorm te geven aan de mogelijkheid om te innoveren en nieuwe distributiekanalen te ontwikkelen.
Starbucks’ witte bekers en promotionele producten hebben vanaf vandaag het nieuwe, woordloze merk. Wereldwijd komt Starbucks op de buitenkant van vier vestigingen het nieuwe logo: Solana in Peking, Avenue de L’Opéra in Parijs, Brompton Road in Londen en Times Square in New York City.
Voor wat betreft Nederland, Starbucks kondigde onlangs aan nu écht zijn stappen in het Nederlandse winkelstraatbeeld te zetten.
De koffieketen begon in Nederland op Schiphol en op enkele NS-stations, maar in het voorjaar/zomer komt er een vestiging in de Amsterdamse Leidsestraat (waar voorheen Australian Homemade) zat en de Beethovenstraat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid