Overslaan en naar de inhoud gaan

Sjouke van Houten nieuwe PR- en communicatiemanager KFC

Hij komt van bureau IvRM
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sjouke van Houten (29) is per augustus in dienst getreden als pr- en communicatiemanager bij Kentucky Fried Chicken (KFC). Van Houten gaat bij KFC de consumer en corporate pr verder gestalte geven. Hiervoor was hij werkzaam voor communicatieadviesbureau IvRM uit Bussum.

related partner content for mobile comes here

Van Houten: ‘Ik kijk ernaar uit om te werken aan de profilering van KFC in Nederland. Het ontwikkelen én uitrollen van een communicatiestrategie die bijdraagt aan de snelle groei van KFC is een geweldige uitdaging.’

Kipstukken

Oprichter van KFC Colonel Harland Sanders bereidde al in 1939 het ‘original recipe’ voor KFC kipstukken. KFC Nederland bestaat uit 47 restaurants waar meer dan 2.000 medewerkers wekelijks zo’n 300.000 gasten mogen verwelkomen, van jong volwassenen en zakenmensen tot families.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in