Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoofdsponsor ING wil Sail breed toegankelijk maken

Admiraal De Ruyter-schip Etoile du Roy is vrij toegankelijk voor bezoekers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ING vaart als hoofdsponsor mee met de driemaster ‘Etoile du Roy’ tijdens de SAIL-IN Parade die de aftrap vormt van het nautische giga-evenement dat woensdag start. Het schip dat onder andere bekend is van de film Michiel de Ruyter, legt daarna aan in Amsterdam aan het ING eiland aan de Bogortuin, waar het van 19 tot en met 23 augustus vrij toegankelijk is voor bezoekers. Het ‘ING-eiland’ is het centrale punt voor verschillende activiteiten. ING: ‘Die zorgen ervoor dat iedereen die dat wil zich voor één dag een zeeheld kan voelen.’

related partner content for mobile comes here

Helden
Zo is de mobiele expositie over de zeehelden uit de Gouden Eeuw (die in samenwerking met het Rijksmuseum is samengesteld na een tour door Zeeheldenbuurten in heel Nederland), te bewonderen op het eiland. Alle bezoekers kunnen tussen de activiteiten door genieten van het prachtige uitzicht op de schepen en een hapje en een drankje en muziek.

Muziek
Daarnaast is er muziek van de talenten van The Flying Dutch, die hebben opgetreden op de ING-talentstage tijdens dit grootste eendaagse outdoor event van Europa.

Specerijen raden en knopen leggen
ING zegt dat het ook aan de kinderen heeft gedacht: ‘Zij kunnen zich als een echte zeeheld op het eiland vermaken met onder andere “het handelskabinet” die op een speelse en interactieve wijze laat zien welke handelswaren in de Gouden Eeuw per schip over de wereld vervoerd werden. Ook kunnen zij hun eigen schip “samenstellen” op de scheepswerf, op zoek naar handelswaar en dukaten in de zeeheldenzandbak en leren knopen bij de knopenkast. Alle activiteiten zijn gebundeld in het “Monsterboekje” die de kinderen ontvangen op het eiland of op kunnen halen bij het ING-kantoor en waarin zij stempels kunnen verzamelen bij de diverse onderdelen.’

Betrokkenheid
ING is al jaren actief betrokken bij een aantal maatschappelijk projecten waaronder Unicef, de sponsoring van cultuur (Rijksmuseum, Carre, Koninklijk Concert Gebouworkest) en amateurvoetbal en is als hoofdsponsor sinds 1975 bij SAIL Amsterdam betrokken. De bank zegt: ‘Samen met andere sponsors maken wij het mogelijk dat dit fantastische nautische evenement kan plaatsvinden en nog steeds gratis toegankelijk is voor iedereen. Met onze activiteiten biedt ING bezoekers aan SAIL 2015 een onvergetelijke ervaring.’

ING heeft de maatschappelijke projecten - waaronder de sponsoring van Sail - vertaald naar onderstaande infographic:

Lees hier morgen een overzicht van de merken die actief zijn Sail 2015

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in