Overslaan en naar de inhoud gaan

Durex zegt sorry voor te weinig baby’s in Singapore

Het merk roept op om condooms niet meer te gebruiken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

9 augustus was het startsein voor Singaporese feestjaar (Golden Jubilee) ter ere van 50 jaar onafhankelijkheid van Groot-Brittannië.

related partner content for mobile comes here

Op deze dag, de Golden Jubilee Day genoemd, zette Durex een grote advertentie in de krant.

‘Schrikbarende snelheid’

Het blijkt dat het aantal geboortes in de stadstaat met ‘schrikbarende snelheid’ daalt.

Durex vermoedt dat het zelf onderdeel van het probleem is. Durex&; condooms werken gewoon te goed!

Dat er minder baby&;s worden geboren, dat was nooit de bedoeling  van het merk.

Niet gebruiken dus

Vandaar de excuses in de advertentie en de oproep aan getrouwde stellen om in dit feestjaar de condooms niet te gebruiken.

Zodat het straks weer goed gaat met Singapore, gemeten in het aantal luiers en babywagens.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in