Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw managementteam Grey Benelux

De naam GreyPOSSIBLE is geschrapt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Managing director Benelux Doeke de Steur is de afgelopen periode druk bezig geweest om het team van Grey Benelux om zich heen te vormen.

Met de komst van Lionell Schuring van Being There is het managementteam nu compleet. Frank van Rooijen vormt samen met Schuring de nieuwe creatieve directie. Van Rooijen heeft de afgelopen jaren veel internationale ervaring opgedaan als cd bij Ogilvy & Mather Johannesburg en Sid Lee. Schuring zat voor Being There bij Y&R en Ogilvy, beide in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Kris Muylaert is als Head of Strategy eindverantwoordelijk voor de strategie van Grey Benelux. Miriam Sijmonsbergen leidt de strategieafdeling in Amsterdam. Zij heeft hiervoor zowel aan adverteerderskant gewerkt als in de reclame en media. Oscar Winkelaar maakt als Technical Director het rijtje compleet. 

Allen zijn lid van het managementteam en verantwoordelijk voor de kantoren in Amsterdam en Brussel die De Steur als MD leidt.



Foto van links boven naar rechts boven: Doeke de Steur, Lionell Schuring (Creative Director), Frank van Rooijen (Creative Director)
Linksonder naar rechts onder: Kris Muylaert (Head of Strategy), Miriam Sijmonsbergen Strategy Director), Oscar Winkelaar (Technical Director)


dat Patrick Joore vertrok als managing director bij GreyPOSSIBLE Amsterdam en dat De Steur de leiding overnam. 

De Steur over het schrappen van de naam GreyPOSSIBLE: &;We zijn een Benelux-organisatie met twee kantoren. Een in Amsterdam en een in Brussel. Vandaar dat we de naam Grey Benelux voeren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in