Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-stunt Mediamarkt mislukt, Eindhoven verbiedt auto’s wassen in bikini

PR-bureau vergat vergunning aan te vragen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een PR-stunt bij de Mediamarkt in Eindhoven is op het laatste moment afgeblazen. Voor de release van de film Fast&Furious 7 op dvd zouden enkele vrouwen in bikini auto’s gaan wassen, begeleid door de dreunende muziek van een dj. Kopers van de dvd konden desgewenst ook met de dames op de foto, meldt het .

related partner content for mobile comes here

Toen een controleur van de gemeente een kijkje kwam nemen bij de tijdelijke wasstraat sommeerde hij het spektakel af te gelasten. Een woordvoerster van PR-bureau Triple P Entertainment, dat de stunt in opdracht van de Mediamarkt organiseerde, vertelt het ED dat er ‘door miscommunicatie’ tussen de partijen geen vergunning voor de stunt was aangevraagd. ‘Ergens is het niet goed gegaan. Echt heel dom’.

Wie de wasdames die dag alsnog in actie had willen zien, had de steven naar Middelburg of Zwolle kunnen wenden, meldt het ED. Daar waren de vergunningen wél aangevraagd.

Foto (niet van deze pr-stunt): MarkScottAustinTX - Twin Peaks Round Rock Bikini Car Wash

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in