Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominatie Reputatie management Award 2015 van start

Welke organisatie versterkt haar reputatie het meest?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf vandaag kunnen marketing- en communicatieprofessionals organisaties nomineren voor alweer de 3e 2015. De Reputatiemanagement Award is dé vakprijs voor de organisatie die de waardering bij haar stakeholdergroepen heeft weten te vergroten. Het doel van de award is de verdere professionalisering van het vakgebied reputatiemanagement te stimuleren en best-practices met elkaar te delen. De award zal worden uitgereikt op vrijdag 27 november in Amsterdam.

Favoriete organisatie

Elke marketing- en communicatieprofessional kan tot maandag 21 september zijn of haar favoriete organisatie(s) nomineren.  Afgelopen edities gingen respectievelijk Vodafone (2013) en gemeente Den Haag (2014) met de Award naar huis. 

Jury

De jury bestaat uit voorzitter Peter Kerkhof, hoogleraar communicatiewetenschap VU Amsterdam, Ron van der Jagt, voorzitter van Logeion  en partner bij de Reputatiegroep, Rocco Mooij, hoofdredacteur Communicatie Magazine en Communicatieonline, Jeroen Duijvestijn, directeur DCR, Henk Noort, directeur StakeholdersLab en Karel Slootman, managing partner Motivaction.De jury is dit jaar versterkt met Mireille Spapens. Zij is manager marketing & communicatie bij Ipse de Bruggen en partner en trainer bij Marketing Workouts.

Finale

De jury komt tot een keuze op basis van vooraf vastgestelde beoordelingscriteria. De vijf organisaties met de hoogste score gaan door naar de finale. Vervolgens kunnen marketing- en communicatieprofessionals hun stem uitbrengen op één van deze vijf finalisten en daarmee bepalen zij welke organisatie op vrijdag 27 november de Reputatiemanagement Award 2015 in ontvangst mag nemen.

Ga voor het nomineren en verdere informatie naar en praat mee op Twitter via

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in