Overslaan en naar de inhoud gaan

Raison leidt Interbrand Amsterdam

Maxwell Raison leidt per 15 oktober Interbrand Amsterdam. Pam Asselbergs is aangetreden als creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Raison neemt de taken over van Josh Feldmeth, die deze maand begon als ceo van New York. Acht jaar geleden trad Raison in dienst bij Interbrand. Voor zijn benoeming als managing director van Interbrand Amsterdam was Raison director brand strategy bij het Londense kantoor van Interbrand.

related partner content for mobile comes here

Voormalig zelfstandig creatief ondernemer Pam Asselbergs is aangesteld als creative director. In de functie van design director werkte zij eerder bij FHV/BBDO en S-W-H. Daarna was Asselbergs creative director/partner bij Eat, gespecialiseerd in corporate en brand identities, fotografie en de ontwerpkant van reclame. Voordat zij zich bij het team van Interbrand Amsterdam voegde, richtte Asselbergs zich met haar bedrijf The Motor op branding en visual journalism. Daar ontwikkelde zij onder meer het magazine concept ‘Macchina’, een autoblad voor vrouwen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in