Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandbarometer: Google zoekt zichzelf

De eerste plaats op de Brandbarometer wordt deze week ingenomen door Google. ’s Wereld grootste zoekmachine domineert het onlinenieuws…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste plaats op de Brandbarometer wordt deze week ingenomen door Google. ’s Wereld grootste zoekmachine domineert het onlinenieuws met mooie winstcijfers, maar ook met investeringen in nieuwe initiatieven als zelfsturende auto’s en windenergie. Google verlegt de koers, maar is feitelijk op zoek naar zichzelf.Superlatieven schieten vaak tekort om Google te beschrijven: sterkste merk, machtigste bedrijf, grootste zoekmachine. Sterke prestaties van een bedrijf dat nog amper twaalf jaar oud is. Maar wat is Google feitelijk meer dan het meest gebruikte internetadres?

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in