Overslaan en naar de inhoud gaan

NID: Derde Nationale Week van de Dialoog in 56 steden

Van 1-7 november 2010 vindt de derde Nationale Week van de Dialoog plaats. In heel Nederland gaan zo’n 14.000 mensen twee uur lang met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met 100 tafels verspreid over 56 steden is Albert Heijn de grootste supporter van de Week van de Dialoog. De supermarktketen hecht veel waarde aan goede contacten in de buurt. “De dialoog helpt om open en respectvol naar elkaar te luisteren en bestaande vooroordelen weg te nemen,” aldus Cees van Vliet, Directeur Winkels & Distributie Albert Heijn.

related partner content for mobile comes here

De Nationale Week van de Dialoog is een initiatief van Nederland in Dialoog. Met steun van enkele landelijke partners zoals Oranje Fonds, Rabobank, Nederlandse Rode Kruis en Albert Heijn verspreidt Nederland in Dialoog de dialoogmethodiek in steden en organisaties. Inmiddels organiseren 60 lokale coördinatoren jaarlijks een Dag van de Dialoog in hun gemeente.

Tijdens de Nationale Week van de Dialoog reist een team van studenten van de opleiding Imaginheroes met de trein dwars door Nederland en praat met reizigers praten over hun droom voor Nederland. Deze gesprekken kunnen worden gevolgd via Twitter () en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in