NID: Derde Nationale Week van de Dialoog in 56 steden


Met 100 tafels verspreid over 56 steden is Albert Heijn de grootste supporter van de Week van de Dialoog. De supermarktketen hecht veel waarde aan goede contacten in de buurt. “De dialoog helpt om open en respectvol naar elkaar te luisteren en bestaande vooroordelen weg te nemen,” aldus Cees van Vliet, Directeur Winkels & Distributie Albert Heijn.
De Nationale Week van de Dialoog is een initiatief van Nederland in Dialoog. Met steun van enkele landelijke partners zoals Oranje Fonds, Rabobank, Nederlandse Rode Kruis en Albert Heijn verspreidt Nederland in Dialoog de dialoogmethodiek in steden en organisaties. Inmiddels organiseren 60 lokale coördinatoren jaarlijks een Dag van de Dialoog in hun gemeente.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTijdens de Nationale Week van de Dialoog reist een team van studenten van de opleiding Imaginheroes met de trein dwars door Nederland en praat met reizigers praten over hun droom voor Nederland. Deze gesprekken kunnen worden gevolgd via Twitter (@DialoogNL) en www.nederlandindialoog.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid