Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijs voor jaarverslagen ABN Amro en Fugro

ABN Amro en Fugro hebben dit jaar de Henri Sijthoff-prijs voor het beste jaarverslag gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen werden donderdag uitgereikt in het Hilton Hotel in Amsterdam. ABN Amro, dat won in de categorie AEX-fondsen, werd geroemd om de helderheid en transparantie in zijn jaarverslag. Het verslag van ingenieursbureau Fugro kreeg de kwalificatie ‘compleet en overzichtelijk’ mee. De jury was ook te spreken over het feit dat beide bedrijven veel informatie gaven over de prestaties van hun afzonderlijke divisies. Vorig jaar waren TNT (toen nog TPG) en Océ de winnaars van de Sijthoff-prijs. TNT sleepte dit jaar opnieuw de prijs voor de beste financiële website in de wacht. Uit onderzoek dat Het Financieele Dagblad liet verrichten, blijkt dat de kwaliteit van de websites van beursgenoteerde bedrijven over het algemeen is verbeterd. De Henri Sijthoff-prijs is ook een jaarlijks terugkerende prijs van de krant.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in